منتديات صحبة نت  

»   منتديات صحبة نت > المنتديات الترفيهية > صور وخلفيات

 
  #1  
14-01-2011, 10:55 PM
MOHAB DX

صور اعتزار
[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-d9faf38542.jpg[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-ca8c4f73a1.jpg[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-f852078277.jpg[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-5476d98881.gif[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-c7de772c5c.jpg[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-9d7da63f04.jpg[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-1a871ffea2.jpg[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-112b0b3640.gif[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-bb733e6e5a.gif[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-35282ecbc0.gif[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-08314f5db7.gif[/IMG]

[IMG]http://up8.***************/up//uploads/images/images-6da62a6bed.png[/IMG]
__________________________
صور بكاءانا اسف يا ايمانصور بكاء



عنوان ورابط الموضوع للحفظ والمشاركة
صور اعتزار
http://www.sohbanet.com/vbs=61a31ad285afde697a602e4dee3babed&/t236055.html


  #2  
14-01-2011, 10:59 PM
الكابتن البرنس

خلاص بقى ياايمان الراجل
اعتذر سامحيه بقى
ده هو بيحبك اوى والهى
  #3  
14-01-2011, 11:05 PM
ريماااس

شوو هيدا كل ها الصور اعتذر لايمان
ما بيكفي يا مهاب صور ضحكصور ضحك
برغم انو هي كتيرررر حلو
صور رائعة كتيرر مهاب سلمتما اقتنيت
  #4  
14-01-2011, 11:11 PM
جوانا دلع

طيب مش نفهم ايه الحكاية الاول..سامحيه يا ايمان والنبى دا لسه خارج من دور عيا.. ملحقش هههه
بجد صور جميلة مهاب ..تسلم ايدك يا قمر
اعتذار رقيق يا قمر ..بالتوفيق دايما
تحياتى
  #5  
14-01-2011, 11:17 PM
~nena~

انا قلت مش هاتدخل .. بس الي بيحب بيسامح ايتسامة

ومهاب انسان جميل اوى وكمان زوء جدا وبيعمل لحببتو حاجات جميله بتثبت حبو ليها

صور جميله اوى يا هوبا
  #6  
15-01-2011, 01:46 AM
romyo_3000

صور جميلة يا مهاب
وانشالله راح تسامحك
  #7  
15-01-2011, 08:47 AM
*WORD/LIFE*

صور جميلة واتمنى انها تسامحك
  #8  
15-01-2011, 11:54 AM
luna7

حرااااااااااام عليكي ياااا ايمااااااان

سااااااااامحي خااااالي

هو كل يوم يقول لي ان هو بيحبك

و ما يقدر على زعلك و ما يحب الا انتي

سامحيه علشان خاطري اذا لي عندك خاطر

بجد اعتذار جميل يا مهاب و ان شاء الله ايمان راح تسامحك
  #9  
15-01-2011, 01:01 PM
تامر الطويل

رغم انى مش فاهم اى حاجه الا ان الصلح خير

امير الجروح
  #10  
15-01-2011, 03:21 PM
samasat2009

بجد بجددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد فناننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نن ومبدع ربنا معاك فى الامتحنات وافتكرنى بل الحجه السقعه وتجيب مجموع كبير ياجميلللللللللللللللللللللGoodصور قلوب قلبصور قلوب قلب:hea rt:صور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلب:hear t:صور قلوب قلبصور قلوب قلبكول كوول رايق
  #11  
15-01-2011, 03:25 PM
شكل للبيع

يا إيمان سامحيه
مع اني مش فاهم حاجة
بس أكيد مهاب ميطلعش منه حاجة وحشة
وانتي انسانة طيبة وهتسامحيه
  #12  
15-01-2011, 04:01 PM
majesty

ضرب الحبيب زى اكل الزبيب يا مونتى
الواد اعتذر وعامل الاعتذار ع الهوا اهو
يعنى بيموت فيكى افهمى يا بت وحياة النعمه بيحبك
  #13  
15-01-2011, 04:30 PM
هدوس على قلبى

المسامح كريم بقا ياايمان
سامحية ونبى
  #14  
15-01-2011, 07:21 PM
**Angel**

سا محيه بقي يا امونة
في حد يزعل من مهاب برضه
خلاص هو اعترف وقالك انا اسف
سامحيه بقي يلا
متخافش يا مهاب ان شاء الله هتسامحك
صح يا امونة
وهو كمان اعتذر لك قدمنا كلنا اهو
ربنا ميجبش زعل بينكم يا رب
تحياتي لكم
  #15  
15-01-2011, 07:28 PM
My World

مع انى مش فاهم حاجه زى كل الناس ههههه
بس حرام عليكى ياايمان كده الواد قاعد يعتزرلك اهو يعمل ايه تانى سامحيه ده لسه طالع من عيا صور ضحك ههههه
ان شاء الله تسامحك يامهاب ومتزعلش نفسك انت بس
صور جميله
  #16  
15-01-2011, 07:32 PM
محمد البهلوان

صور جميلة يا مهاب
وعودة حميدة ان شاء الله
والف سلامة عليك
وان شاء الله ايمان تسامح ان شاء الله
في امان الله
  #17  
16-01-2011, 01:50 AM
شقاوة طفلة

ان شاء الله تسامحك يامهاب

واعتذرات قمة فى الرقة

اكيد لو ايمان شافتهم هتسامحك

واكيد هيا مسمحاك بس بتتقل عليك

ربنا يسعدك

تسلم
  #18  
16-01-2011, 02:03 AM
imane sariji

المساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامح كرييييييييييييييييييييييييم
  #19  
16-01-2011, 07:41 AM
google

صور جميله يا مهاب وان شاء الله الامور ترجع لمجاريها و الصلح خير
  #20  
16-01-2011, 08:20 PM
red-snow

اول شي:مهاب شو عامل لأمونة علشان تزعلها؟؟؟

ثاني شي:يا امونة الأمورة مش حلو الزعل وخاصة لإلك انتي ومهاب بعد معرف اغلب

اعضاء المنتدى بعلاقتكم ولازم تسامحيه وتعلمي الغير كيف بتكون العلاقة صح ودائما

غنية بالمحبة والرمنسية


اعتذار راااااائع وملهم يا مهاب...........



وانا اتوقع من إيمان موضوع ترد فيه لإلك ملخصه انها بتسامحك



لا تخيبو ضنا فيكن انتو الأتنين يا أحلى اتنين بالمنتدىصور قلوب قلب.
  #21  
16-01-2011, 08:42 PM
imane sariji

لقد قبلت اعتذارك يامهاااااااااااااب

واقووووووولها لك امام جميع اصدقائنا بالمنتدى

سااااااااااامحتك من كل قلبي

ربنااااا يخليك ليا يا قمرررررر
  #22  
16-01-2011, 08:50 PM
luna7

هههههههه

الف مبرووووووووووووووووووووووووك

يلاااااااااا

انا بدي الحلوااااااااان

ههههههههههههههه
  #23  
16-01-2011, 08:58 PM
imane sariji

تستاااااااااهليييين اكثر من الحلواااااااااااان
ياااااا احلى اخت بالكووووون
مشكووووووووووووووووووووووورة
  #24  
16-01-2011, 08:59 PM
هدوس على قلبى

الحمد لله
قليل اوى ايلى بيحب بجد ياايمى
ربنا يسعدكم ياااااارب
عاوزة حاجة حلوة بقا
  #25  
16-01-2011, 09:39 PM
imane sariji

معااااااااااك حق
والله حاولت كثييير امسك حالي
بس قلبي ماطاوعنيش
تستاهلين اكثررررررررر
مشكوووووووووووووووورة
  #26  
17-01-2011, 11:27 AM
MOHAB DX

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريماااس »
شوو هيدا كل ها الصور اعتذر لايمان

ما بيكفي يا مهاب صور ضحكصور ضحك
برغم انو هي كتيرررر حلو
صور رائعة كتيرر مهاب سلمتما اقتنيت
يسلام ههههههه تسلمى يا ريمو ان شاء الله تسامح


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جوانا دلع »
طيب مش نفهم ايه الحكاية الاول..سامحيه يا ايمان والنبى دا لسه خارج من دور عيا.. ملحقش هههه

بجد صور جميلة مهاب ..تسلم ايدك يا قمر
اعتذار رقيق يا قمر ..بالتوفيق دايما

تحياتى
شكرا لكى يا جوانا على وجودك العطر وان شاء الله تسامحنى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ~nena~ »
انا قلت مش هاتدخل .. بس الي بيحب بيسامح ايتسامة

ومهاب انسان جميل اوى وكمان زوء جدا وبيعمل لحببتو حاجات جميله بتثبت حبو ليها

صور جميله اوى يا هوبا
ربنا يخليكى يا نهى بجد وجودك عطر وشكرا لكى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة romyo_3000 »
صور جميلة يا مهاب
وانشالله راح تسامحك
الجميل هوا وجودك يا عادل
ان شاء الله تسلم

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *WORD/LIFE* »
صور جميلة واتمنى انها تسامحك
يارب يا معن

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luna7 »
حرااااااااااام عليكي ياااا ايمااااااان

سااااااااامحي خااااالي

هو كل يوم يقول لي ان هو بيحبك

و ما يقدر على زعلك و ما يحب الا انتي

سامحيه علشان خاطري اذا لي عندك خاطر

بجد اعتذار جميل يا مهاب و ان شاء الله ايمان راح تسامحك
ربنا يخليكى يا نور وان شاء الله تسامح


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر الطويل »
رغم انى مش فاهم اى حاجه الا ان الصلح خير

امير الجروح
ربنا يخليك يا غالى على وجودك والنصيحة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samasat2009 »
بجد بجددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد فناننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن نن ومبدع ربنا معاك فى الامتحنات وافتكرنى بل الحجه السقعه وتجيب مجموع كبير ياجميلللللللللللللللللللللGoodصور قلوب قلبصور قلوب قلب:hea rt:صور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلبصور قلوب قلب:hear t:صور قلوب قلبصور قلوب قلبكول كوول رايق
بصراحة ردك مش فى الموضوع خااالص
انما شكرا لك
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شكل للبيع »
يا إيمان سامحيه
مع اني مش فاهم حاجة
بس أكيد مهاب ميطلعش منه حاجة وحشة
وانتي انسانة طيبة وهتسامحيه
ربنا يخليك يا اسامة وان شاء الله تسامح


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة majesty »
ضرب الحبيب زى اكل الزبيب يا مونتى
الواد اعتذر وعامل الاعتذار ع الهوا اهو
يعنى بيموت فيكى افهمى يا بت وحياة النعمه بيحبك
اه ولله يا ميجو انا بحبها وزعلها غالى
شكرا لكى على وجودك


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هدوس على قلبى »
المسامح كريم بقا ياايمان
سامحية ونبى
شكرا لكى يا اختى على وجودك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة **Angel** »
سا محيه بقي يا امونة
في حد يزعل من مهاب برضه
خلاص هو اعترف وقالك انا اسف
سامحيه بقي يلا
متخافش يا مهاب ان شاء الله هتسامحك
صح يا امونة
وهو كمان اعتذر لك قدمنا كلنا اهو
ربنا ميجبش زعل بينكم يا رب
تحياتي لكم
يارب يا سومة شكل لكى على وجودك

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة My World »
مع انى مش فاهم حاجه زى كل الناس ههههه
بس حرام عليكى ياايمان كده الواد قاعد يعتزرلك اهو يعمل ايه تانى سامحيه ده لسه طالع من عيا صور ضحك ههههه
ان شاء الله تسامحك يامهاب ومتزعلش نفسك انت بس
صور جميله
ازاى مزعلش وهيا حبيبتى !!!!!! ازاى غضب


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد البهلوان »
صور جميلة يا مهاب
وعودة حميدة ان شاء الله
والف سلامة عليك
وان شاء الله ايمان تسامح ان شاء الله
في امان الله
شكرا لك يا اخ محمد وان شاء الله تسامح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شقاوة طفلة »
ان شاء الله تسامحك يامهاب

واعتذرات قمة فى الرقة

اكيد لو ايمان شافتهم هتسامحك

واكيد هيا مسمحاك بس بتتقل عليك

ربنا يسعدك

تسلم
شكرا لكى يا علياء وان شاء الله تسامحنى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة google »
صور جميله يا مهاب وان شاء الله الامور ترجع لمجاريها و الصلح خير
تسلم يا مهاب على وجودك
ان شاء الله تسامحنى


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة red-snow »
اول شي:مهاب شو عامل لأمونة علشان تزعلها؟؟؟

ثاني شي:يا امونة الأمورة مش حلو الزعل وخاصة لإلك انتي ومهاب بعد معرف اغلب

اعضاء المنتدى بعلاقتكم ولازم تسامحيه وتعلمي الغير كيف بتكون العلاقة صح ودائما

غنية بالمحبة والرمنسية


اعتذار راااااائع وملهم يا مهاب...........


وانا اتوقع من إيمان موضوع ترد فيه لإلك ملخصه انها بتسامحك


لا تخيبو ضنا فيكن انتو الأتنين يا أحلى اتنين بالمنتدىصور قلوب قلب.
ربنا يخليكى يا red ردك فى محله شكرا لكى



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imane sariji »
لقد قبلت اعتذارك يامهاااااااااااااب

واقووووووولها لك امام جميع اصدقائنا بالمنتدى

سااااااااااامحتك من كل قلبي

ربنااااا يخليك ليا يا قمرررررر
ويخليكى ليا يا حبيبتى انا بحبك ولله ومش حقدر على زعلك ابدا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luna7 »
هههههههه

الف مبرووووووووووووووووووووووووك

يلاااااااااا

انا بدي الحلوااااااااان

ههههههههههههههه
الله يبارك فيكى يا نور
هههههههههه
تستاهلى كتيييييير


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هدوس على قلبى »
الحمد لله
قليل اوى ايلى بيحب بجد ياايمى
ربنا يسعدكم ياااااارب

عاوزة حاجة حلوة بقا

تسلمى يا بيرو على وجودك وطبعا ليكى حلو
__________________________________
ودى بمناسبة تصالحنا يا عمرى
[IMG]http://www.*************/up/7771762201024288892.jpg[/IMG]
  #27  
17-01-2011, 03:09 PM
My World

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MOHAB DX »


ازاى مزعلش وهيا حبيبتى !!!!!! ازاى غضب


[/CENTER]
واشمعنى يعنى ده اللى دخلت فيه شمال كده ولا هى عنصريه يعنى غلط عيب ياعم ازعل ولا متزعلش ولا اعمل اللى تعمله يعنى اعملك ايه يعنى رقص صور رقصانا الحق عليا ان قلبى عليك والزعل مش كويس علشانك
  #28  
17-01-2011, 04:47 PM
red-snow

[IMG]http://travel.************/vb/picture.php?albumid=2641&pictureid=96796[/IMG]



[IMG]http://www.**********/vb/imgcache/2/25004lmada.gif[/IMG]



هيك يعني ما فيه حد بزغرتغلط عيبغلط عيب


انا خلص زعلت منكمصور بكاءصور بكاء


انا بعرف ازغرتكول كوول رايقكول كوول رايق


رد: صور اعتزار
  #29  
18-01-2011, 12:20 AM
أمير الاحـزان

صوره مميزه يا مهاب
ربنا يوفقك دايما
تحياتي واحترامي
  #30  
18-01-2011, 02:49 AM
عصفورة الشواطئ

مع انى مش فاهمه هو ايه الموضوع
بس ان شاء الله تتصالحو او تكونو اتصالحتو :d
صور جميله يامهاب
ملحوظه :

ف راى يعنى
انه المفروض انك مش تقول كل حاجه بتصلح كده بينكم
وزى ما المثل قال دارى ع شمعتك تقيد
مش تزعل من كلامى بس حسيت انه اوفر شويه
ف امان الله
 
السياحة | الاستضافة | السيارات





Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd

سياسة الخصوصية
hosting